Choose Happiness-platform Coca-Cola van start

11-05-2015 (07:32) - Marketing

Vanaf morgen gaat het geïntegreerde 'Choose Happiness'-communicatieplatform van Coca-Cola van start als onderdeel van de éénmerkstrategie. Met de strategie wordt het complete productportfolio van het merk samengevoegd. 
 
Coca-Cola wil onderstrepen dat geluk een keuze is, geen streven. Met 'Choose Happiness' moedigt Coca-Cola mensen aan een stapje verder te gaan: we moeten een glas niet alleen halfvol zien. Daarbij moeten we ook zelf in actie komen om het glas, indien nodig, bij te vullen.
 
De TVC werd gecreëerd door Ogilvy Amsterdam en draait rond het concept dat jonge mensen de regisseurs zijn van hun eigen geluk. Zij vertegenwoordigen een nieuwe generatie die instinctief ervoor kiest om gelukkiger te zijn. De montage toont een uiteenlopende reeks speciale momenten die opbouwen in een kleurrijk crescendo, en zo de verfrissing van Coca-Cola moeten onderstrepen.
 

 


Bureaus

Media

Economisch