Esprit opent pop-up in Haussmann Atrium van Frans warenhuis Printemps

Esprit opent pop-up in Haussmann Atrium van Frans warenhuis Printemps

12-02-2024 (14:30) - Marketing

Esprit neemt tot 20 april het atrium van Printemps Haussmann over voor een winkelervaring die de grenzen tussen kunst en mode doet vervagen.

Om deze samenwerking te vieren, organiseert het modemerk komende lente een reeks evenementen. Bezoekers kunnen een limited edition "Esprit Paris" capsulecollectie shoppen, exclusief gecreëerd voor Printemps.

Capsule

De capsule bestaat uit hoodies, sweatshirts, totes en tees. De samenwerking met Printemps bouwt voort op de drie kernpijlers van Esprit, playful, modern & cool die visueel tot uiting komen in de visuals zichtbaar in de pop-up, die exclusief voor Printemps zijn gemaakt. Met ‘A Night at The Museum’, doorbreekt Esprit de regels ‘do not touch’ en ‘quite please’ met de kenmerkende brutale houding en een een knipoog naar ondeugendheid. Esprit viert het gevoel van verwondering dat gepaard gaat met op een plek te zijn die 'verboden terrein' is.

Pop-up

De pop-up belooft bezoekers een ervaring die verder gaat dan alleen winkelen. Printemps shoppers komen terecht in een kleurrijke ruimte die aanvoelt als een hedendaagse kunsttentoonstelling, waar de stukken van het merk wel mogen worden aangeraakt. De collectie is een eerbetoon aan Esprit’s historische samenwerking met kunst- en designiconen in de jaren '80 en biedt een gedurfde visie voor de lente. 


Bureaus

Media

Economisch