Sanoma en KPN zoeken het beste 4G-idee

14-07-2014 (12:02) - Media

De afgelopen week vond 4G Connect bootcamp, het innovatieprogramma van Sanoma en KPN, plaats bij B-Amsterdam. De vijf beste ideeën zijn ontwikkeld tot prototype. 
 
Onder meer Joost Farwerck, Managing Director KPN NL en Peter de Mönnink, CEO Sanoma Media Netherlands hebben de prototypes beoordeeld. KPN en Sanoma bepalen de komende maand of ze met een of meerdere van de ideeën gaan starten.
 
Het eerste idee is ‘Pick-a-brain’ van Matthijs van der Kooij. Het gaat om een platform waar je terecht kunt als je bijvoorbeeld een bepaalde auto wilt kopen en je het liefst nog even iemand over wil spreken die daar alles van weet en er veel mee gereden heeft. De Sensofire van Maarten Koks, is een mooi voorbeeld van een app die voor politie en brandweer van grote waarde kan zijn. 
 
Lovid van Rogier Ramaker is een app waarmee jongeren hun belevenissen van een memorabele plek met elkaar kunnen delen door korte video’s achter te laten. Mark de Reuver bedacht LivePro, waarmee je live kunt meekijken met de populaire GoPro camera’s van vrienden, vreemden of professionals. 
 

Caren Wassink heeft met de TV GezelschApp een app bedacht waarmee live via beeld en geluid kan worden gecommuniceerd met andere tv-kijkers en programmamakers. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch