Sanoma heeft vertrouwen in jubilerende Libelle

01-04-2014 (00:00) - Media

Deze week viert het grootste vrouwenweekblad van Nederland dat ze al 80 jaar 40 is met een speciale editie. Maar is het wel tijd voor een feestje? Ook dit blad heeft te lijden onder de Sanoma-crisis. Volgens de uitgever gaat Libelle nog jaren mee. 80 jaar zelfs.
 
Dat moet volgens Sanoma lukken omdat Libelle een heus mediamerk is.De transformatie ‘van tijdschrift naar mediamerk’ is bij het blad al jaren bezig en gaat nog wel 80 jaar door. Er zijn tijdschriften, boeken, agenda’s, evenementen en aanwezigheid op alle web- en social media platforms. Er wordt gehoopt op een winkel, een tv-programma en over tachtig jaar misschien wel een hotel op de maan. 
 
De jubileumspecial verschijnt 3 april en wordt alleen in de abonnementenoplage verspreid. Los te bestellen via Tijdschrift365.nl. De digitale versie voor tablets is te koop in de kiosk van Tijdschrift.nl.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch