De Telegraaf lanceert lifestyle magazine VRIJ

18-05-2016 (14:31) - Media

Op 21 mei introduceert De Telegraaf VRIJ, een nieuwe 80 pagina's tellende weekendbijlage. VRIJ is een nieuw lifestyle magazine met positieve, adviserende en inspirerende verhalen over wonen, reizen, mobiliteit, culinair en gezond leven. Daarnaast wekelijks terugkerende aandacht voor tech en iedere week een interview en een reportage. Het magazine verschijnt voortaan iedere zaterdag in De Telegraaf.
 
 
VRIJ heeft 3 hoofdpijlers. Reizen: van binnenlandse uitjes tot tropische reizen en van wandelvakanties tot stedentrips. Wonen: met iedere week een kijkje achter de gevel en aandacht voor een huis dat te koop staat. Het katern mobiliteit bevat de laatste nieuwtjes en trends op het gebied van auto's, motoren en boten. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de thema’s gezond leven, culinair en tech en bevat VRIJ wekelijks een interview en een reportage. VRIJ richt zich op 30-plussers die genieten van het leven en op zoek zijn naar ontspanning, duiding en achtergrondinformatie.
 
Ruud Gullit geeft in het eerste nummer van VRIJ een uitgebreid interview. Hij vertelt onder andere over z’n bewondering voor Mandela en beroepsberoemdheid tot in de dood. Ven het bereik verder verstevigen en uitbouwen. 
 
 

Bureaus

Marketing

Economisch