Eric-Jan Vis commercieel directeur NPB Media

29-07-2016 (09:52) - Media

Eric-Jan Vis (53) vertrekt bij BBP Media waar hij commercieel manager was van MarketingTribune en wordt commercieel directeur bij buitenreclame-exploitant NPB Media,  dat recent onderdeel van de Scheybeeck Groep werd. Gisteren werd al bekend dat Peter Paul Blommers, ex-Cheel, ex-Ogily & Mather, ex-TBWA\Direct Company en voorzitter van de Esprix Awards, CEO wordt van NPB Media.   
 
tomeloze energie
Eric-Jan Vis: 'Ik herken in Peter Paul Blommers de tomeloze energie en liefde voor het vak die ik zelf ook voel. Dit is een uitdagende functie. Bij NPB Media gaat de komende tijd veel gebeuren en ik kijk ernaar uit om onderdeel van deze dynamiek te zijn. Ik kijk de toekomst vol vertrouwen tegemoet.'
 
Eric-Jan Vis zal zowel het binnendienst als buitendienst salesteam aansturen.
 
Eric-Jan Vis komt van BBP Media, waar hij als commercieel manager werkte voor MarketingTribune en ShopperMarketing. Eerder werkte hij voor Adformatie Groep.
 
NPB Media is een outdoor netwerk met ruim 19.800 reclamevlakken in 170 gemeenten en  heeft kantoren in Haarlem en Alblasserdam.

Bureaus

Marketing

Economisch