Zomergroei BrandDeli

04-08-2015 (07:06) - Media

7.06 uur - Goed nieuws voor BrandDeli. De tv-zenders van het bedrijf hebben juli afgesloten met een marktaandeel van 17,6 procent (20 t/m 49 jaar), waarmee een groei van 17 procent ten opzichte van vorig jaar is gerealiseerd. 
 
De groei kwam voor een groot gedeelte uit het primetime tijdvak, waarin het marktaandeel met 22 procent groeide naar 11,3 procent. Onder Millennials (13 t/m 34 jaar) werd in juli zelfs een marktaandeel van 24,6 procent behaald, waarmee BrandDeli de marktleider binnen deze jonge doelgroep is. 
 
24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID en TLC lieten allemaal een groei zien ten opzichte van vorig jaar in de doelgroep 20-49 jaar. 
 

Lees een interview met BrandDeli-directeur Allard Ruyl in fonk magazine 162, deze editie verschijnt op 21 augustus. 


Bureaus

Marketing

Economisch