GH+O aan de slag voorwaterschapsverkiezingen 2019

02-05-2018 (14:14) - Bureaus

Communicatiebureau GH+O gaat de landelijke communicatiecampagne ontwikkelen voor de waterschapsverkiezingen in 2019. Het communicatiebureau kwam als winnaar uit de bus na een aanbesteding door de Unie van Waterschappen. De Unie van Waterschappen behartigt de belangen van alle waterschappen in Nederland. 
 

Op 20 maart 2019 zijn de waterschapsverkiezingen. De Unie gaat samen met alle waterschappen optrekken om zoveel mogelijk mensen te motiveren om voor het waterschap naar de stembus te gaan. De verkiezingscampagne moet zichtbaar maken voor welke belangrijke uitdagingen de waterschappen staan en hoe het waterwerk iéders leefomgeving in Nederland beïnvloedt.
 

Communicatiestrateeg Doutzen Wijbenga van De Unie van Waterschappen: ‘Wij vinden het een uitdaging om het waterwerk landelijk op de kaart te zetten. Juist omdat het een onderwerp is waar niet iedereen een beeld bij heeft. We ontwikkelden een concept dat uitgaat van de liefde voor water en dat duidelijk maakt dat in Nederland iedereen iets heeft met waterwerk’.
 

over GH+O

GH+O is een communicatiebureau dat mensen in beweging brengt met strategie, concept en prikkelende campagnes. GH+O heeft een vestiging in Leeuwarden en in Leiden en werkt voor diverse (landelijke) organisaties met een publieke taak, zoals ministeries, Holland Branding, Free a Girl, Nationaal Archief en verschillende hogescholen, overheden en zorginstellingen.
 
 
 

Media

Marketing

Economisch