Bureaus
Dit zijn de 37 Exprix nominaties

15:07 - Zesentwintig campagnes zijn in totaal zevenendertig keer genomineerd voor een Esprix. NEEW leidt het bureauklassement met vier nominaties. Zeeman met de case 'Lucht', ...
Lees verder »
Lees verder »
Treedom kiest LEWIS voor PR en influencer marketing

14:02 - Treedom heeft LEWIS gekozen om met PR en influencer marketing de naamsbekendheid in de Benelux te vergroten. Treedom is een platform waarmee je op afstand bomen kunt ...
Lees verder »
Lees verder »
KNCB kiest Spinmarketing

13:45 - De Koninklijke Nederlandse Cricket Bond kiest Spinmarketing als marketingcommunicatiebureau om het Nederlands cricket verder op de kaart te zetten.
Lees verder »
Lees verder »
C2B start YouTube agency Sneezing Panda Studios

13:16 - Sneezing Panda Studios, een YouTube agency, is opgezet om adverteerders en bureaus te helpen met YouTube strategieën, producties en campagnes. Weinig bureaus zijn nog ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer bureaus
- 22-04-2021 - daily dialogues introduceert Social Media Score ...
- 22-04-2021 - Merendeel bureauprofessionals voorziet overstap ...
- 22-04-2021 - Codezilla wordt onderdeel van Intracto Group
- 21-04-2021 - #1 pindakaas UK kiest Lemon Scented Tea
- 21-04-2021 - USG Marketing & Communications en Logeion ...
- 21-04-2021 - Drie Finalisten SAN New Kids on the Block 2020 ...
- 19-04-2021 - Roorda en House of Animals strijden tegen ...
- 19-04-2021 - Weber Shandwick Nederland gaat pro bono voor de ...
- 16-04-2021 - International Workplace Group (IWG) kiest voor ...
- 16-04-2021 - Vitalize kiest voor de Mediaboerderij als ...
- 15-04-2021 - Digital agency Dept wereldwijd Climate Neutral ...
- 15-04-2021 - Egotribe start label Bruce Banner Studio voor ...
- 15-04-2021 - Kledinglijn van jong talent bij Brand Creatives
- 15-04-2021 - NAÏF kiest voor Pink Marketing
- 15-04-2021 - Intracto Group neemt Zoekhelden over
- 15-04-2021 - funda kiest XXS
- 15-04-2021 - Ace neemt data & growth agency ‘Off The Record’ ...
- 14-04-2021 - Yubo kiest Ogilvy Social.Lab als haar nieuwe ...
- 14-04-2021 - Open Now achter nieuwe campagne Smuldier
- 14-04-2021 - 2Basics lanceert nieuw platform voor ingame ...
- 13-04-2021 - Swiss Sense kiest LEWIS voor PR en influencer ...
- 12-04-2021 - Calamity Jane maakt eind aan stereotypering van ...
- 12-04-2021 - SodaStream kiest voor #spon Influencer Marketing
- 09-04-2021 - Dentsu Nederland en België worden samen ...
- 09-04-2021 - VanMoof kiest INFO als digitale partner voor ...
- 08-04-2021 - Nieuwe positionering van ZIGT 'Freedom to grow'
- 08-04-2021 - Vruchtvlees wordt Verve
- 08-04-2021 - LAMA LAMA ontwikkelt nieuwe merkidentiteit MODYN
- 08-04-2021 - XXS bereidt adverteerders beter voor op het ...
- 08-04-2021 - Orangedotcom voegt zich bij Intracto Group
- 07-04-2021 - Brand Creatives lanceert eigen kleding collectie
- 07-04-2021 - Rob Nolten versterkt creatief team Havana Harbor
- 06-04-2021 - Icoinic Capital kiest voor MissPublicity
- 06-04-2021 - Clarity Benelux aan de slag voor Businesspark ...
- 06-04-2021 - Upfield kiest Dept Agency
- 06-04-2021 - Opel 'Less Normal Experience' lanceert nieuwe ...