Onze missie

'Powering creative people' is de missie van FONK. Inspiratie bieden, actief en op een positieve manier de helpende hand reiken en creatieve mensen met elkaar verbinden. Dat doen de makers van FONK sinds 2009 en met steeds meer succes.
 
FONK verscheen in eerste instantie alleen als een magazine in print, maar is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig platform. Het  tweewekelijks verschijnende FONK magazine dat in een gedrukte en als een digitale editie verschijnt, maakt daarvan onderdeel uit. Op onze website fonkonline vind je dagelijks het snelle nieuws uit de marcom en de creatieve industrie. Onze dagelijkse online news digest is een geliefd fenomeen en op de social media  (twitter, facebook instagram, linkedin)  maken wij onze berichtgeving en ons profiel compleet.
 
FONK is vanuit haar missie bovendien de motor achter diverse events en bekroningen in het vak, zoals New Kids on the Block (tegenwoordig in samenwerking met SAN Adverteerdersjury Nederland), de jaarlijkse verkiezing Coolest Dutch Brands, de jaaruitgave RED alert en de eveneens jaarlijkse FONK50 verkiezing.
 
Kijk voor de verschillende abonnementsvormen in onze webshop.
 
 
www.fonkonline.nl
Follow us on Twitter
Follow us on Facebook
Follow us on Instagram