Campagnes
Veneta verbreedt campagne ‘Jouw raam. Jouw Veneta’.
18-03-2024 - Veneta verbreedt deze week hun tv-campagne ‘Jouw raam. Jouw Veneta’. Dit doen ze met een humoristische serie korte commercials, ontwikkeld door een van de genomineerden ...
Lees verder »
Lees verder »
Nieuwe Marktplaats campagne over Nederlandse mobiliteit
18-03-2024 - Marktplaats lanceert een nieuwe campagne waarmee ze laten zien dat steeds meer Nederlanders anders kijken naar mobiliteit. Er vindt een verschuiving plaats in het ...
Lees verder »
Lees verder »
Sennheiser lanceert ‘Hoor meer dan muziek, hoor emoties’
18-03-2024 - Sennheiser komt met een emotie-gedreven campagne voor Momentum True Wireless 4 oordopjes. De campagne ‘Hoor meer dan muziek, hoor emoties’, is ontwikkeld door Ogilvy en ...
Lees verder »
Lees verder »
Goudse Verzekeringen viert 100-jarig bestaan: 'Lang leve jouw manier'
18-03-2024 - De Goudse Verzekeringen viert haar 100-jarig bestaan en komt daarom met een nieuwe positionering: 'Lang leve jouw manier'. De campagne is een eerbetoon aan het ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 15-03-2024 - ING viert levensreizen in nieuwste campagne
- 15-03-2024 - Team Visma | Lease a bike komt met The Name Game
- 14-03-2024 - Wolfstreet ontwikkelt internationale campagne ...
- 14-03-2024 - Echte kaas komt uit De Beemster
- 14-03-2024 - Tiles of the Sun vertelt het verhaal over ...
- 13-03-2024 - McDonald’s: ga eens vaker in 'Family Mode'
- 13-03-2024 - Jumbo lanceert campagne 'Pasen voor elkaar'
- 12-03-2024 - Dit is het nieuwe Zwitserleven gevoel
- 11-03-2024 - Campagne ‘Nu niet te zien’ van het Frans Hals ...
- 10-03-2024 - Praxis gaat van grijs naar groen
- 08-03-2024 - HORNBACH trapt voorjaar af met nieuwe campagne
- 06-03-2024 - Lidl lanceert UEFA EURO 2024 campagne 'Lidl ...
- 06-03-2024 - THIS isn’t a Van Gogh painting!
- 06-03-2024 - Belastingdienst brengt 'hulp' met jaarlijkse ...
- 04-03-2024 - ING maakt zich in nieuwe campagne hard voor ...
- 04-03-2024 - Odido lanceert eerste campagne na merklancering ...
- 04-03-2024 - Jongeren ontwikkelen ‘no blame no ...
- 04-03-2024 - 'Hack the system' met de eerste campagne van ...
- 01-03-2024 - Milieu Centraal en Roorda strijden tegen fast ...
- 29-02-2024 - Stedin en N=5 ontwikkelen eKlok voor slim ...
- 28-02-2024 - TOPdesk enTBWA vereeuwigen IT-professionals als ...
- 28-02-2024 - Nieuwe merkstrategie voor first energy Gum van ...
- 28-02-2024 - BitesWeLove wil dat je losbreekt van snacks in ...
- 26-02-2024 - Zaanse Mayonaise lanceert eerste merkcampagne: ...
- 26-02-2024 - Verkeerscampagne Mis Niks krijgt Vlaamse remake
- 26-02-2024 - Scapino viert jubileum met Ireen Wüst en Marco ...
- 23-02-2024 - Oproep aan Nederland: maak de digitale ...
- 23-02-2024 - Eerste campagne Lidl en Alfred: 'Lidl Deals'
- 22-02-2024 - Wolfstreet ontwikkelt positioneringscampagne ...
- 22-02-2024 - Federatie Beeldrechten start campagne ...
- 20-02-2024 - Familiehuis Daniel den Hoed brengt ...
- 19-02-2024 - KesselsKramer x Bits of Freedom. Blijf luid ...
- 19-02-2024 - PostNL lanceert Retour aan de deur in vierde ...
- 14-02-2024 - Wingman Condoms lanceert campagne op ...
- 13-02-2024 - Burna Boy is het nieuwe gezicht van G-STAR
- 12-02-2024 - Squarespace en Martin Scorsese lanceren ...