Johan Kramer en ADCN zetten spotlight op vrouwelijke creatieven

24-10-2017 (16:30) - Bureaus

Regisseur Johan Kramer lanceert een tweede reeks van ‘Het idee van’, een miniserie over de manier waarop marketing- en communicatieprofessionals op ideeën komen. Kramer maakt de films in samenwerking met productiemaatschappij HALAL voor ADCN, de club voor creativiteit in advertising en design. 
 

Het idee van...

Samen met ADCN publiceerde Kramer een half jaar geleden de eerste vijf video’s waarin hij creatieven vraagt naar de totstandkoming van een idee. Kramer wil laten zien dat creatieve ideeën, de basis van zijn vak, bij niemand komen aanwaaien en dat iedereen op een andere manier op ideeën komt. 
 
In deze nieuwe serie zijn alleen vrouwen aan het woord, volgens Kramer en ADCN zonder opzet. Hannah Smit (WK), Sharon de Graaf (Dawn), Vanessa Burgmans (TBWA), Annemiek den Uil (Cheil) en Brooke Barker (W) komen in deze serie aan het woord. 
 
De eerste film is nu live. De overige vier films verschijnen hierop volgend op de sociale media van ADCN. 
 
  

Het idee van Annemiek den Uil from Halal on Vimeo.


Media

Marketing

Economisch