The Others ontwikkelt merkstrategie en campagne VVVCadeaukaart

09-12-2021 (17:07) - Campagnes

Een persoonlijk cadeau? Met de VVV Cadeaukaart geef je altijd het juiste cadeau met keuze uit miljoenen cadeaus: een dagje eropuit, een nachtje weg, uiteten, winkelen en online shoppen. Het perfecte cadeau voor iedereen en elk moment. The Others Creativity heeft deze neiuwe merkstrategie ontwikkeld voor de alombekende cadeaukaart.
 
Vanuit het centrale idee 'Echt iets voor jou' is de nieuwe merkstrategie en het campagneconcept ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt tot commercials, outdoor advertising en online content.
 
Met de VVV Cadeaukaart geef je een echte beleving. De potentie van die beleving laten we tot leven komen in onze merkuitingen. De campagne wordt zowel online, offline als op tv uitgerold om Nederland te overtuigen van de magie van de VVV Cadeaukaart.
 

Credits

Bureau: The Others Creativity
Concept en uitwerking: Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Gazi Duran, Lion Versloot
Strategie: Celeste Slijters
Producer: Lonneke Grotenhuis
Productie Maatschappij: Redrum
Mediabureau: Abovo Media, Traffic Builders
Klant VVV Cadeaukaart: Linda de Lange, Bas Uding, Chantal Vergouw, Brittany Lynn van Engelenhoven
The Others Creativity: Chris Visser