Presspage lanceert internationale campagne

20-12-2023 (14:40) - Creatie

Presspage, het Nederlandse Software-as-a-Service (SaaS) bedrijf gespecialiseerd in PR en corporate Communicatie, viert zijn 15-jarig bestaan met de lancering van een internationale campagne. De campagne is gericht op PR- en communicatieprofessionals in verschillende landen.


Jan-Willem Schalkwijk, CEO van Presspage"Een digitaal pr-ecosysteem biedt de oplossing, waardoor je met de juiste tools wendbaarder en efficiënter wordt. Ons motto: omarm technologie om tijd te winnen voor het opbouwen van persoonlijke relaties en pro-actiever te handelen, zonder verspilling aan houtje-touwtje oplossingen. Onze campagne, met een white paper als basis, is een gids voor het bouwen van een digitaal PR-ecosysteem, met als slogan: 'Control your narrative. Connect with your team. Communicate to the world'.

Internationale 3C Campagne

De campagne is een gedetailleerde gids voor het bouwen aan betere storytelling (Control), sterkere samenwerking (Connect) en een breder bereik van nieuws en verhalen (Communicate). De boodschap zal professionals in de diverse landen bereiken via e-dm en multimediale advertenties, waaronder video's en carrousel-advertenties.