Comaxx & Referro gaan internationale samenwerking aan

16-01-2024 (12:52) - Marketing

In een recent interview hebben Gerard van den Bogaart, directeur van marketingbureau Referro | BNN The Netherlands en Sam van der Put, directeur van online marketingbureau Comaxx, een nieuwe strategische samenwerking aangekondigd.

Deze samenwerking belooft een versterking van de dienstverlening aan hun klanten, zowel nationaal als internationaal, door de expertise van beide bureaus te bundelen.

Aanleiding en Ontwikkeling

De samenwerking ontstond vanuit een gedeelde behoefte aan ondersteuning bij een klantproject. "We waren op zoek naar een partner die onze dienstverlening kon aanvullen," legt Gerard van den Bogaart uit. "Comaxx, met zijn sterke achtergrond in online marketing en e-commerce, was een logische keuze."
Het partnerschap is gegrond in een wederzijdse waardering voor elkaars expertise. "De samenwerking met Referro stelt ons in staat om onze klanten nog beter internationaal te kunnen laten groeien” zegt Sam van der Put. Gerard: "Met Referro's diepgaande ervaring in B2B en high-end retail en onze kennis van e-commerce en online marketing, kunnen we een volledig pakket aanbieden."

Internationale Ambities

Een belangrijk aspect van de samenwerking is de internationale uitbreiding. Comaxx heeft samen met het moederbedrijf Acknowledge al meer dan 350 experts in dienst. Sam: “Referro is de exclusieve Nederlandse partner van BBN International en biedt ons toegang tot meer dan 1.300 experts in 66 steden, verdeeld over 33 landen wereldwijd. Hierdoor kunnen we een bredere markt bereiken en bedienen”.

"Deze samenwerking is niet alleen een strategische zet, maar ook een gelegenheid om van elkaar te leren en samen te groeien," merkt Gerard van den Bogaart op. "We geloven dat onze gezamenlijke inspanningen zullen resulteren in een verhoogde waarde voor onze klanten."

Toekomst

De directeuren van beide bureaus zijn optimistisch over de toekomst. "Referro en Comaxx vullen elkaar perfect aan, en bieden samen zowel letterlijk als figuurlijk een wereld aan mogelijkheden voor bedrijven in binnen-en buitenland.”. Dit partnerschap is een stap voorwaarts in het realiseren van onze ambitie om een leidende rol te spelen in zowel de nationale als internationale markt," concludeert Sam van der Put.  


Bureaus

Media

Economisch