GoodHabitz helpt Make-a-Wish in het vervullen van bijzondere kinderwensen

25-01-2024 (12:09) - Marketing

GoodHabitz, aanbieder in online leren, en de stichting Make-a-Wish Nederland hebben de handen ineengeslagen. Make-a-Wish, de stichting die wensen van ernstig zieke kinderen vervult, kon dankzij de samenwerking de droom van de jonge Sander verwezenlijken.

Sander, een toegewijde PSV-supporter, kreeg een fantastische ervaring bij zijn geliefde voetbalclub. Tijdens het bezoek aan het Philips Stadion kon Sander lunchen naast het veld, zijn idolen uit het PSV-team ontmoeten en de fanstore bezoeken. GoodHabitz zet de samenwerking met Make-a-Wish voort rondom de wedstrijd van PSV tegen Almere City FC op 27 januari. Tijdens deze wedstrijd vervangt de naam van Make-a-Wish die van GoodHabitz op de achterkant van de PSV-shirts.

Onvergetelijke momenten

"Het doet deugd om zo bij te kunnen dragen aan deze sympathieke actie. Het bewijst onze kracht als verbinder. GoodHabitz is een trouwe partner van PSV en de impact die Make-A-Wish steevast maakt is fantastisch. Onze supporter Sander heeft onvergetelijke momenten beleefd. Door ons achter dit initiatief te scharen kunnen hopelijk nog vele andere wensen worden verwezenlijkt”, aldus Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV.
Sander Kok, COO bij GoodHabitz: "We willen impact maken en Make-a-Wish helpen om meer wensen te vervullen." Vanuit het CSR-initiatief DoGood zet GoodHabitz zich al jaren in voor organisaties zoals Make-a-Wish.

Werkelijkheid worden

Als onderdeel van de inzet om Make-a-Wish te ondersteunen, worden de PSV-shirts die tijdens de wedstrijd worden gedragen, geveild. De opbrengst van de veiling gaat volledig naar Make-a-Wish. Hanneke Verburg, CEO van Make-a-Wish Nederland: "We zijn dankbaar voor deze samenwerking met GoodHabitz en PSV. Dit helpt enorm om Sanders wens, en nog vele anderen, werkelijkheid te laten worden."  


Bureaus

Media

Economisch