HEMA introduceert productlabel ‘goede koop’

08-06-2020 (16:46) - Marketing

Babyrompers, kaarsen, sokken en mascara: een greep uit de dagelijkse basisproducten die favoriet zijn van veel HEMA klanten. Deze producten met hun vertrouwde goede kwaliteit blijven nu laaggeprijsd. De producten zijn vanaf nu herkenbaar door het ‘goede koop’ label waardoor de klant ze gemakkelijk vindt in de winkel, de folder en op hema.nl.
 
Martine van Oostrum, chief brand and strategy officer: ‘De afgelopen periode is gebleken dat HEMA voor velen een gewaardeerde plek voor dagelijkse producten is. Wij willen onze klanten helpen om slimme keuzes te maken. Dat doen we door dit goede koop label te introduceren waarmee we de goede kwaliteit tegen een scherpe prijs beter zichtbaar maken.’
 
Het goede koop label is vanaf 8 juni online en in de winkel, van etalage tot productschap, zichtbaar bij producten uit het gehele HEMA-assortiment waaronder sokken, handdoeken, collegeblok, bh’s, coffeepads, tompouce, rookworst en wattenschijfjes. Ook in de take-away en restaurants blijven koffie, hotdog en soep met brood blijvend laaggeprijsd. 

Bureaus

Media

Economisch