Hond Caja als winnaar te zien op Butternut Box billboard

18-01-2024 (11:13) - Marketing

Het verse-hondenvoermerk Butternut Box organiseerde vorig jaar een landelijke campagne met als hoofdprijs: je eigen hond op een billboard.

Meer dan 500 hondenbaasjes in Nederland deden mee en vanaf 15 januari 2024 staat Goldmatian Caja op de billboards van Butternut Box

Trouwe viervoeter

Winnaar Caja is 6 maanden oud en een mix tussen een golden retriever en een dalmatiër. “Het is fantastisch dat Caja heeft gewonnen. De professionele fotoshoot was ontzettend leuk om te doen en we zijn heel blij met de foto’s, maar dat Caja nu op een billboard komt te staan is echt de kers op de taart”, vertelt Dennis, het baasje van Caja. Caja was altijd al een vrolijke puppy maar sinds ze op Butternut is overgestapt is ze nog energieker. “Caja is dol op Butternut. Ze likt haar bakje helemaal schoon en er is geen maaltijd die ze niet lekker vindt. Er zitten alleen natuurlijke ingrediënten in en het is hartstikke gezond en goed voor haar.” vertelt Dennis.

Vers hondenvoer

Butternut Box gelooft dat honden beter verdienen, daarom maakt het merk geen brokken of natvoer, maar een heel nieuw ras hondenvoer: vers. Complete maaltijden voor je hond gemaakt van herkenbare ingrediënten van goede kwaliteit en zonder conserveermiddelen of andere narigheid. Het is zo goed, je kunt er zelf ook een hap van nemen. Hun kookproces maakt de verse maaltijden gezond en goed voor honden. Ze gebruiken alleen vers vlees, groenten, kruiden en soms een beetje fruit. De verse maaltijden worden langzaam gegaard en direct ingevroren, zo blijven alle voedingsstoffen, vitamines en mineralen bewaard. Doormiddel van een aantal vragen op de website, worden de verse maaltijden aangepast op de behoeften van je hond en in perfecte porties bij je thuis bezorgd. 


Bureaus

Media

Economisch