Kaaps Film achter brandmovie voor Vitakruid

09-01-2024 (16:30) - Marketing

Je kent ze vast wel, de blauwe potjes. Vitakruid is de ontwikkelaar van hoogwaardige voedingssupplementen in Nederland. Met een nieuwe brandmovie, gemaakt door Kaaps Film, wil het merk laten zien wat de intrinsieke motivatie is achter Vitakruid.

Na een pitch werd Kaaps Film geselecteerd om het verhaal van Vitakruid in beeld te brengen. In de film keren we terug naar de basis. Achter de blauwe potjes die online te koop zijn, schuilt een rijke familiegeschiedenis, veel kennis en uitvoerig onderzoek. De film focust zich, net als Vitakruid, op de mens en op zijn of haar persoonlijke beleving.

Vloeiend en gezellig

Joëlle van Schijndel, lead digital & brand bij Vitakruid: “Bij de pitch wist Kaaps Film ons merkverhaal van papier tot een gevoel te vertalen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij met veel enthousiasme en vertrouwen dit project zijn gestart. De crew van Kaaps Film is onwijs getalenteerd, hebben een hands-on mentaliteit en weten een filmdag efficiënt, vloeiend en gezellig in te vullen. Het eindresultaat laat zien welk merk achter de blauwe potjes schuilt. Een verhaal waar we trots op zijn.”

Geertje Kil, regisseur van Kaaps Film: "Een waanzinnige samenwerking waarin we het vertrouwen kregen om samen iets moois te maken in tekst en beeld. We hadden veel om mee te werken, omdat de mensen van Vitakruid echt achter hun merk staan. Dat vertaalden we naar een voice-over over de onuitputtelijke interesse in de gezondheid van de mens. Iets wat ook daadwerkelijk leeft bij alle medewerkers van Vitakruid. Zo hebben we een film gemaakt die de organisatie herkenning en trots geeft." 


Bureaus

Media

Economisch