Pepsi presenteert Dua Lipa als opening UEFA Champions League-finale

08-05-2018 (12:28) - Marketing

De zangeres zal vanaf het veld voetbalfans uit de hele wereld uitnodigen om hun liefde voor voetbal te vieren. Ze bouwt hiermee de spanning op voorafgaand aan het jaarlijkse meest bekeken sportevenement ter wereld, dat op zaterdag 26 mei in het Oekraïense Kiev plaatsvindt.Dua Lipa’s reactie:


Dua Lipa: "Het is een unieke kans. Ik kijk er erg naar uit om voor de fans te staan en om deel uit te maken van zo’n bijzonder evenement. Ik ga een onvergetelijke show neerzetten!”


Natalia Filippociants, senior marketing director van Global Pepsi Trademark: “Pepsi is als merk verbonden met zowel muziek als voetbal en wil de passie en liefde van de fans vergroten en hen de mogelijkheid geven om de wedstrijd op een onvergetelijke manier te beleven. Eén van de meest populaire artiesten op één van de grootste sportevenementen ter wereld te laten optreden, bewerkstelligt precies dat. Dua Lipa is een fenomenale artiest en we vinden het geweldig dat zij iedereen gaat opzwepen voor zo’n spannend, wereldwijd moment voor het voetbalspel waar we allemaal van houden en voor leven.”

 

iedereen blij

Guy-Laurent Epstein, marketing director van UEFA Events in Zuid-Afrika: “We vinden het fantastisch om voor het derde jaar op rij met onze partner Pepsi samen te werken aan de openingsceremonie van de UEFA Champions League-finale van 2018. Pepsi staat voor het samenbrengen van muziek, entertainment en sport en het event van dit jaar belooft een bijzondere gebeurtenis te worden. We kijken ernaar uit om Dua Lipa te verwelkomen in Kiev. Met haar energie krijgen de fans het perfecte optreden vlak voordat de ultieme wedstrijd van het Europese clubvoetbal van start gaat.”

 


Bureaus

Media

Economisch