Skyscanner lanceert pop-up Everywhere Agency

23-01-2024 (16:20) - Marketing

De feestdagen zijn voorbij en het is koud en donker. Januari is voor veel Nederlanders dé maand om een vakantie voor het nieuwe jaar te boeken. Zo was 2 januari zelfs de dag waarop het meest naar vluchten werd gezocht sinds 2019 volgens de wereldwijde reisleider Skyscanner.

Hoewel 90% van de Nederlandse reizigers graag iets nieuws wil proberen in 2024, is voor 44% het kiezen van de bestemming een van de grootste uitdagingen bij het boeken. Om daarbij te helpen, heeft Skyscanner vandaag hun pop-up Everywhere Agency gelanceerd, waarmee reizigers in contact worden gebracht met recordhoudende wereldreizigers zoals de Nederlandse Boris Kester.

Everywhere Agency

De Everywhere Agency helpt reizigers hun ideale vakantie te plannen door middel van 1:1 videocalls met experts en met een online interactieve Everywhere gids met tips. Ontdek bijvoorbeeld waar je de beste streetfood vindt, in welk land je het meeste waar voor je geld krijgt. Ook zien reizigers per bestemming die ze krijgen aanbevolen wat de goedkoopste dag is om te reizen en de gemiddelde kosten voor een driesterrenhotel.

Advies van wereldreizigers

De Everywhere Agency is geïnspireerd op Skyscanner's 'Overal' functie, de reishack waarbij je eindeloos veel bestemmingen kunt zien, geordend op prijs en verzameld van duizenden reissites. De pop-up Everywhere Agency is ontworpen om de zorgen van reizigers weg te nemen en hen de middelen te bieden om unieke en meer betaalbare bestemmingen te ontdekken die aansluiten bij hun wensen. Het biedt Everywhere-afspraken aan, online video calls (op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt) waarin vakantiegangers tien minuten met een Everywhere Agent kunnen spreken om persoonlijke reistips te vragen.

Dromen volgen

De Nederlandse Everywhere Agent Boris Kester is een gepassioneerde avonturier die alle landen ter wereld heeft gezien: "Sinds mijn vroege jeugd heb ik een grote passie voor reizen. Ook nu ik inmiddels alle landen ter wereld heb bezocht, ben ik nog steeds veel onderweg om nog meer van deze prachtige plekken te ontdekken. Voor mij staat reizen in het teken van avontuur, van nieuwsgierigheid, en van mensen leren kennen van andere achtergronden en met andere inzichten. Daarnaast is reizen een geweldige manier om jezelf te leren kennen en te groeien als mens. Ik daag Nederlandse reizigers dan ook uit om hun dromen te volgen, buiten gebaande paden te treden, en al het moois dat onze wereld te bieden heeft te ontdekken."

Je kan je hier inschrijven voor een Everywhere afspraak.  


Bureaus

Media

Economisch