St. Maarten Tourism Bureau onthult nieuwe branding

16-01-2024 (11:22) - Marketing

St. Maarten Tourism Bureau, het officiële marketing- en toerismebureau van het Caribische eiland St. Maarten heeft een nieuw logo voor de bestemming onthuld.

Het embleem symboliseert een hernieuwde toewijding aan het promoten van de bestemming en is net zo krachtig, levendig en kleurrijk als het eiland St. Maarten zelf. Met kleuren die de diversiteit, het culturele erfgoed en de natuur van het eiland weergeven.

Weerspiegeling van het eiland

Het nieuwe logo, ontworpen door Big Idea Advertising in samenwerking met lokale belanghebbenden, is een visueel meesterwerk dat de diverse schoonheid en culturele levendigheid van St. Maarten vastlegt. Elk element binnen het logo vertelt een boeiend verhaal, waarin de identiteit van het eiland en de uitzonderlijke ervaringen die elke bezoeker te wachten staan, worden weerspiegeld. De onthulling van het logo gaat verder dan louter een grafische weergave; het betekent een gedurfde stap in de toekomst voor STB, in lijn met de missie van St. Maarten om de ongeëvenaarde charme van de bestemming te laten zien.

Toerisme

Directeur Toerisme, May-Ling Chun: "De onthulling van het nieuwe logo markeert een enerverend hoofdstuk voor het St. Maarten Tourism Bureau. Ons nieuwe logo is niet alleen een symbool; het vertegenwoordigt ook onze toewijding om de unieke verhalen van St. Maarten te vertellen. Dit logo is een viering van het rijke erfgoed van ons eiland en de veelbelovende toekomst die voor toerisme op St. Maarten in het verschiet ligt.”
"Met de nieuwe branding, nieuwe campagnes en strategieën die we gaan uitvoeren, is ons primaire doel om het aantal toeristen het hele jaar door te vergroten, de bezettingsgraad van onze hotels te verhogen, de groei van onze bedrijven te stimuleren en onze economie aan te wakkeren," voegt Chun toe.


Bureaus

Media

Economisch