Unilever geeft 150.000 sinterklaasboeken weg

02-10-2017 (09:09) - Marketing

Louis Talpe en Julie Taton schrijven dit jaar exclusief voor Unilever ieder een sinterklaasboek. Het boek van Talpe krijgt de titel Paniek om Amerigo. Tatons boek zal Nicolaas en de geheime kist heten. Unilever brengt de sinterklaasboeken bij de Hypermarkten Carrefour en Carrefour Market uit.


een cadeautje van Unilever

Dit is het eerste jaar dat de gratis exclusieve sinterklaasboeken bij Carrefour verschijnen. De actie is opgezet door Unilever. De oplage van de sinterklaasboeken van Louis Talpe en Julie Taton bedraagt maar liefst 150.000 exemplaren. “Unilever is een bedrijf dat tradities hoog in het vaandel draagt. Het sinterklaasfeest op 6 december en de gezelligheid die dat met zich meebrengt, houden wij graag in ere,” aldus Charlotte Collet, Key Account manager van Unilever. ”En natuurlijk hoort voorlezen daar ook bij.”
 

Gratis sinterklaasboek voor alle lagere scholen

“Lezen is in mijn dagelijkse leven een belangrijke activiteit omdat lezen je fantasiewereld prikkelt en je ontwikkeling stimuleert. Kinderen die thuis veel lezen lopen voor in hun sociale en emotionele ontwikkeling,” vertelt Louis Talpe. “Daarom vind ik het ook heel fijn te kunnen melden dat alle lagere scholen in België een gratis sinterklaasboek kunnen ophalen bij hun filiaal van Hypermarkten Carrefour en Carrefour Market met de coupon die ze de week vóór de actie krijgen toegestuurd.”

Bureaus

Media

Economisch