Blockbusters bij FONK

25-01-2018 (10:00) - Media

Blockbusters, daar hebben we er nogal wat van in Nederland. In ons vakgebied is Nederland  een voorloper op bijvoorbeeld het gebied van ‘social blockbusters’.  We presenteren er in de nieuwe uitgave maar liefst vijf.
 

Ook niet mis als blockbuster: voor het eerst is een nuchtere Rotterdammer benoemd tot global and Asia Pacific president van het Japanse Dentsu Aegis, de grootste commmunicatiegroep ter wereld. Wij spraken Dick Motman over zijn exciting carrière move.
 
IKEA’s Jeroen Hubert nog zo’n Nederlander die het op het internationale podium goed doet. Sinds vorig jaar is hij Global Marketing Communications Manager van het Zweedse woonwarenhuis. Ondanks zijn overvolle agenda maakte hij tijd voor onze serie ShopWatch. 
 
En dan Ziggo Sport, dat met de Nederlandse uitzendrechten van de Champions League een absolute blockbuster binnenhengelde. Algemeen directeur Will Moerer praat ons over deze mega-deal bij.
 
Ook in deze editie:
inspired pages van John Lommers (Canday);
de vliegende staert van het nieuwe Amsterdamse bureau Phenomenons;
media diet van Anouk van Maanen (Likefriends).
 

Kennismaken?

De tweede editie van FONK in 2018 is exclusief beschikbaar voor onze abonnnees. Heb je nog geen abonnement? Maak dan gebruik van ons kennismakingstarief! Je leest de digitale editie al voor €17,50 of kies voor een abonnement op de digitale en gedrukte uitgave met 50% korting. Bekijk onze aanbiedingen hier.


Bureaus

Marketing

Economisch