De Speld nu ook op digitale displays JCDecaux

06-01-2021 (15:11) - Media

De Speld was tot vandaag bekend van social media en de Volkskrant. Maar daarin komt verandering. Want de satirische artikelen van De Speld zijn ook op digitale displays van JCDecaux te lezen. In eerste instantie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem maar binnenkort ook in Almere. Om een zo breed mogelijk publiek te bereiken zijn de Speld-artikelen speciaal geselecteerd voor OOH.
 
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux: “Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen, al begrijpen wij heel goed dat dat in deze tijd minder is dan normaal. Daarom bedachten wij dat de humoristische uitingen van De Speld een podium verdienen in onze digitale reclame-objecten. Gewoon om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen”.

De samenwerking tussen De Speld en JCDecaux bestaat uit het delen van content en bereik en ontvouwt zich verder in de loop van 2021.
 

Bureaus

Marketing

Economisch