Jildou van der Bijl hoofdredacteur HEMA

18-12-2023 (17:58) - Media

Vanaf januari 2024 start Jildou van der Bijl in de functie van hoofdredacteur bij de marketingafdeling van HEMA. In die rol wordt zij verantwoordelijk voor storytelling: de ontwikkeling en optimalisatie van content voor de eigen HEMA kanalen. Zij richt zich daarbij vooral op het delen van verhalen over HEMA producten, het vakmanschap, design, kwaliteit en duurzaamheid.

“Ik heb ontzettend veel zin in deze rol bij HEMA, een bedrijf dat al bijna 100 jaar voor heel veel mensen een geliefde plek is om te winkelen. En door het creëren van de nieuwe functie van hoofdredacteur, laat HEMA zien dat ze storytelling serieus neemt. Het is een geweldige uitdaging om de liefde en waardering voor HEMA nog meer te laten groeien door verhalen over producten en het merk op een aansprekende en creatieve manier te delen,” aldus Van der Bijl.

“We zijn blij met de komst van Jildou, door haar ervaring en kwaliteiten versterken we ons team en kunnen we de onderscheidende verhalen over ons merk en onze producten beter uitdragen,” zegt Eva Vermeulen, Manager Campagne Marketing van HEMA.

Van der Bijl nam dit voorjaar afscheid van LINDA., waar zij 17 jaar lang respectievelijk hoofdredacteur en creatief directeur was. 


Bureaus

Marketing

Economisch