TikTok en Ticketmaster breiden samenwerking uit

04-12-2023 (16:43) - Media

TikTok en Ticketmaster breiden hun ticketingpartnerschap uit naar meer dan 20 nieuwe landen, waaronder Nederland, na de succesvolle bètalancering van het partnerschap in de VS in 2022.

Muziekfans wereldwijd kunnen nu gemakkelijk tickets voor evenementen ontdekken en kopen via Ticketmaster, direct binnen het TikTok-platform, met slechts een paar klikken. De in-app-functie stelt artiesten in staat hun live-optredens te promoten bij nieuwe en bestaande fans op TikTok, waardoor ze hun publiek wereldwijd kunnen uitbreiden en hun carrières kunnen opbouwen, simpelweg door hen in staat te stellen hun Ticketmaster-evenementlinks aan hun video's toe te voegen voordat ze deze publiceren.

Ticketingcampagne

Tot nu toe heeft het partnerschap succesvolle ticketingcampagnes gezien voor zowel gevestigde als opkomende artiesten, komieken en sportteams, waaronder Niall Horan, The Kooks, Burna Boy en Shania Twain. Er zijn al meer dan 2,5 miljard videoweergaven die gebruikmaken van de in-app-functie door artiesten, sportteams en evenementorganisatoren sinds de bètalancering.


Bureaus

Marketing

Economisch