Transavia en &C slaan handen ineen voor vernieuwing

01-12-2023 (10:20) - Media

Vanaf 5 december is het vernieuwde lifestylemagazine Enjoy in de stoelzakken van Transavia te vinden.

De vernieuwing komt voort uit een samenwerking met &C, het lifestylemerk van Chantal Janzen.

De redactionele inhoud is tot stand gekomen na een klantwaarderingsonderzoek onder passagiers van de luchtvaartmaatschappij. Na de lancering volgt een nieuw onderzoek om het magazine verder door te ontwikkelen.

Van luchtvaartblad naar lifestyle magazine

De vernieuwde Enjoy moe een transformatie van luchtvaartblad naar een levendig lifestyle magazine markeren. Van vermakelijke puzzels voor de kleinsten tot inspirerende reisbestemmingen voor de avonturiers.
Eerder dit jaar lanceerde Transavia het merkconcept ‘Een Goede Reis'. Manon van Schie, Lead Brand Campaigning bij Transavia: "Ons doel was om een cadeau aan boord te creëren waarmee we bijdragen aan een goede reis voor onze passagiers. De vernieuwde Enjoy is een uitdrukking van onze inzet om de reiservaring van onze klanten te verbeteren en hen te voorzien in on-board entertainment en inspiratie."

Eerste exemplaar

Het lezen van het magazine moet voelen als een fijn gesprek met een vriend(in). Het eerste exemplaar van de vernieuwde Enjoy is op 30 november overhandigd aan Voigt Travel. In het Enjoy magazine hebben partners van Transavia de ruimte om te adverteren of een samenwerking op te zetten in de redactionele content. Voigt Travel trapt af met de bestemming Zuid-Finland. 


Bureaus

Marketing

Economisch