Datatrics maakt gratis gebruik van hun CDP mogelijk

23-02-2022 (16:36) - Marketing

Datatrics, een bedrijf met de missie om marketeers in staat te stellen de kracht van data en kunstmatige intelligentie te benutten door marketing en technologie te aggregeren, introduceert de mogelijkheid om een gratis account aan te maken en de mogelijkheden te verkennen met hun Customer Data Platform (CDP).
 
Met een gratis Datatrics-account kunnen marketeers ontdekken hoe eenvoudig het is om de eerste stappen te zetten om gepersonaliseerde klantervaringen te creëren. Door gebruik te maken van Artificial Intelligence en datagedreven beslissingen, worden marketeers ontzorgd en verbeteren de prestaties. Marketeers kunnen met hun account data consolideren en 360-graden klantprofielen maken die in realtime worden bijgewerkt. Het Datatrics-algoritme genereert inzicht in klanttype, overtuigingsprincipes, koopfase en de beste tijd om contact op te nemen met klanten.
 

Toegankelijke klantdata

"We zijn blij dat Datatrics heeft besloten om zijn CDP open te stellen. We geloven namelijk sterk in het toegankelijker maken van klantdata door gratis toegang te bieden. Voornamelijk aan de bedrijven binnen het MKB, die het zich niet kunnen veroorloven om te investeren in high end data tools," zegt Nazzareno Gorni, oprichter en CEO van Growens, die Datatrics in 2018 overnam. "In navolging van onze product strategie hebben we voor onze andere Business Units ook al gratis accounts gecreëerd. We willen graag zoveel mogelijk bedrijven helpen om aan de verwachtingen van de klant te voldoen, of deze te overtreffen, en tegelijkertijd maximale gegevensbeveiliging en -bescherming te bieden."
 

Bureaus

Media

Economisch