Shortlist SAN Next Merkenbouwer 2020 bekend

22-04-2021 (11:36) - Marketing

Vorig jaar is het SAN bestuur in het kader van het thema (WERK AAN JE MERK) geïnspireerd om jonge marketeers, of merkenbouwers, te belonen voor hun inzet. Hiervoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede dankzij hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) gaat dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vormgeven.
 
Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal zeven jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. De shortlist is bekend, op alfabetische volgorde zijn de volgende namen geselecteerd:
 
Colette de Beaumont (Koninklijke Auping)
Kasper Figee (Zeeman)
Els Versluis (Wessanen)
 
Op maandag 10 mei 2021 vindt bij Top of Minds in Amsterdam de jurering van de drie Shortlist kandidaten plaats. Na de presentaties van deze drie genomineerden en een plenaire discussie, wordt er direct gestemd. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Livestream uitzending vanuit Studio 21: de Uitreiking SAN Accenten 2020, 27 mei 2021, 16.30 uur.


Jury

Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019 Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019 Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend Baba Touré, Founder Hammerfest
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie
 

Bureaus

Media

Economisch