Bavaria start tv-format Zo bij Veronica

17-09-2013 (00:00) - Marketing

Vanaf 16 september zendt Veronica Zo. uit. Zo. bestaat uit korte filmpjes waarbij vier vrienden alledaagse situaties op een komische manier benaderen en daarmee laten zien: zo kan het ook.

Elke werkdag om 20:00 uur is er een filmpje van Zo. te zien bij Veronica, twee andere filmpjes verschijnen op variabele tijdstippen op de zender. Elke vrijdagavond om twaalf uur is er een compilatie te zien met de filmpjes van de afgelopen week. H filmpjes maken onderdeel uit van de That’s More Like it campagne van Bavaria.

'”Zo." Is nog steeds onze slogan. Zo. als in de zin van ‘zo kan het ook’. Ogenschijnlijk simpele initiatieven kunnen de dagelijkse routine van de nodige energie en vrolijkheid voorzien. De televisiereeks "Zo." onderstreept deze gedachte en laat zien hoe verfrissend verrassende combinaties kunnen werken’, zegt Inge van der Heijden, Corporate Communicatie Manager bij Bavaria.
 


Bureaus

Media

Economisch