Digitaal aftellen naar SAIL

13-05-2015 (07:35) - Marketing

Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam gaf gisteren tijdens een persbijeenkomst van SAIL Amsterdam 2015 op symbolische wijze aan dat het nog 100 dagen te gaan is tot de start van de negende editie van SAIL. 
 
Met een druk op de knop begon de SAIL-klok op de Interbest digitale billboards langs de A4 bij Schiphol en bij knooppunt Amstel aan de A10 af te tellen naar 19 augustus. Het nautische evenement belooft de meest indrukwekkende aller tijden te worden met een recordaantal Tall Ships (50) waaronder 13 primeurs en een SAIL-In parade van 12 kilometer. 
 

Meindert van den Heuvel, directeur van Interbest: ‘Over de vraag van de Sail organisatie of we wilden meedenken aan een spraakmakende kick-off hoefden we niet lang na te denken. Het is een fantastische manier om de meerwaarde en mogelijkheden van digitaal adverteren voor een miljoenenpubliek te laten zien. We tellen mee af naar de grootste SAIL ooit.’ 


Bureaus

Media

Economisch