Eigen koffiecups Jumbo

31-07-2014 (07:57) - Marketing

Jumbo introduceert vijf verschillende smaken koffiecups van haar huismerk. De smaken variëren van een zachte espresso tot een intense, krachtige ristretto. Ook is er een cafeïnevrije variant. 
 
Om tot de juiste smaken en de beste kwaliteit te komen, hebben de experts bij Jumbo ontelbare kopjes koffie gedronken en met elkaar vergeleken. De supermarktketen biedt een variatie in intensiteit van de koffiesmaak, zodat er voor elke liefhebber een potentiële favoriet bij zit.
 
‘We merken dat klanten met steeds meer aandacht koffie kiezen’, aldus Colette Cloosterman – van Eerd, directeur Formule en Innovatie van Jumbo Supermarkten. ‘Afgelopen jaar hebben we daarom nieuwe filterkoffies, pads en bonen aan het huismerk-assortiment toegevoegd. Door ook met eigen smaken verpakt in capsules te komen, krijgt onze klant de maximale keuze en breiden we het huismerk-assortiment nog verder uit.’
 

 


Bureaus

Media

Economisch