ING Fame Game vernieuwd

10-10-2014 (08:03) - Marketing

ING heeft een nieuwe versie van de ING Fame Game gelanceerd. De game is een mobiele app voor jongeren tussen de 10 en 15 jaar, gericht op financiële educatie. 
 
Uit onderzoek van het Nibud blijkt dat jongeren die vroeg hebben geleerd om verstandig met geld om te gaan, later minder snel in de financiële problemen komen. De ING Fame Game helpt jongeren dan ook spelenderwijs bij het leren omgaan met geld.
 
De nieuwe versie van de game is gericht op de verschillende talenten van jongeren. In de game worden jongeren gestimuleerd om hun talenten verder te ontwikkelen, korte filmpjes van hun skills op te nemen en financiële keuzes te maken. 
 
De vernieuwde app bevat innovatieve features waaronder een geavanceerde video sampler van Eboman, waarmee jongeren eigen videoclips kunnen maken van hun talent. De nieuwe ING Fame Game is in samenwerking met zes jongeren bedacht en vormgegeven om de game optimaal te laten aansluiten bij hun belevingswereld. De app is vooralsnog alleen geschikt voor de iPhone, maar naar verwachting zal begin 2015 ook een Android versie worden uitgebracht.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch