KPN zoekt contact

10-10-2014 (08:01) - Marketing

Bijna de helft van de mensen die soms tot vaak eenzaam is, weet niet wat te doen om het sociaal isolement te doorbreken. Ruim een kwart van de Nederlandse bevolking zou wel willen helpen, maar weet niet hoe. 
 
Om aandacht te vragen voor dit groeiende maatschappelijke probleem treedt het KPN Mooiste Contact Fonds voor het eerst met een landelijke campagne naar buiten. Met de ‘Hallo, is daar iemand?’-campagne roept het fonds Nederlanders op om zelf ook een steentje bij te dragen aan het verbinden van mensen en zodoende sociaal contact te bevorderen.
 
Eén van de belangrijkste pijlers binnen het KPN Mooiste Contact Fonds wordt gevormd door de duizenden KPN-medewerkers die zich jaarlijks vrijwillig inzetten voor het fonds.  
 

Meer informatie is te vinden op www.kpnmcf.com 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch