Maestro steunt World Food Programme

17-12-2014 (00:00) - Marketing

Hoe vaker consumenten contactloos betalen, hoe meer schoolmaaltijden Maestro® doneert aan het World Food Programme (WFP). Daarnaast steunt Maestro® de actie met een online campagne: ook voor iedereen die een ‘foodpic’ plaatst met de hashtag #maaltijdvoormaaltijd draagt Maestro® bij aan het World Food Programme.
 
Tijdens het event The Taste of Christmas, op 12 t/m 14 december in de Jaarbeurs in Utrecht, was er bijzondere aandacht voor deze campagne. Tijdens deze Kerst-foodbeurs konden bezoekers bij het Sterrenpaviljoen ook contactloos betalen. Op dit paviljoen werden maaltijden geserveerd die bedacht zijn door topchefs zoals Ramon Beuk, één van de ambassadeurs van het World Food Programme.

Contactloos betalen is pinnen met je betaalpas zonder echt contact te maken met de betaalterminal. Met elke contactloze betaling tot en met 17 december helpen consumenten kinderen in derdewereldlanden aan een schoolmaaltijd. 
Bij 700.000 contactloze betalingen zal Maestro het aantal schoolmaaltijden verdubbelen, van 250.000 naar 500.000 maaltijden.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch