Marketingdirecteur bol.com vertrekt

06-05-2015 (07:30) - Marketing

Michel Schaeffer heeft besloten om bol.com per 1 augustus te verlaten. Sinds maart 2001 was hij werkzaam bij het online warenhuis.
 
Schaeffer was de afgelopen 14 jaar verantwoordelijk voor de marketing en propositie-ontwikkeling van het bedrijf. De positie van Schaeffer in het directieteam zal worden ingevuld door Margaret Versteden. Zij brengt een zeer ruime ervaring in marketing, e-commerce en management in die ze heeft opgedaan in diverse eindverantwoordelijke functies bij onder andere Bain & Company en Nike.
 
Schaeffer: ‘Eind vorig jaar heb ik besloten het bedrijf te verlaten en ruimte te maken voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven. Nu we een geschikte opvolger hebben gevonden, neem ik afscheid. Na mijn vertrek ga ik eerst genieten van vrije tijd, reizen en tijd doorbrengen met mijn familie. Daarna zal ik waarschijnlijk gaan uitkijken naar mooie start-ups met innovatieve concepten die ondersteund worden met venture capital en toe zijn aan een volgende groeifase.’
 

Naast de marketingdirecteur bestaat de directie van bol.com uit: Patrick Wauters (Buying & Merchandising), Huub Vermeulen (Operations), Jurrie van Rooijen (IT), Marijn de Wit (Finance & Support) en Daniel Ropers (algemeen directeur). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch