Partijen verbinden naam aan YouTube-festival

31-03-2015 (07:34) - Marketing

Vodafone, Endemol en Het PR Bureau hebben zich verbonden aan het YouTube-festival VEED dat 18 april plaatsvindt in de Westergasfabriek Amsterdam. 
 
Vodafone wil de snel groeiende en innovatieve YouTube-community steunen in het verder ontplooien van hun initiatieven. Niet alleen online in het maken van content, maar ook offline in het creëren van een plek voor hun fans.
 
Voor Endemol is het een logische stap om deze nieuwe generatie online programmamakers te supporten. Het PR Bureau is betrokken bij alle communicatie rondom het festival en biedt marketeers en media de mogelijkheid om de YouTube-artiesten en hun wereld te komen ontdekken.   
 
Het PR Bureau is betrokken bij alle externe communicatie en partnerships. Verder organiseert het  bureau een speciaal programma voor marketeers om deze nieuwe generatie online verhalenvertellers, en de potentie van samenwerkingen met YouTube-artiesten, te leren kennen. 
 

Het VEED Festival wordt afgesloten met de eerste officiële VEED Awards, een publieksprijs voor de beste YouTubers in verschillende categorieën, waaronder Beste Comedy YouTube video, Beste Gamer YouTube video en Beste Beauty YouTube video.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch