Reclame via de handdroogautomaat
24-02-2015 (07:44) - Marketing
Sanitisement introduceert in samenwerking met CWS een nieuw mediaconcept: Washroom Media. Door een multimediascherm te integreren in een handdroogautomaat, creëert het bedrijf een manier van directe communicatie met werknemers en relaties op een plek waar iedereen dagelijks komt: het toilet.
‘De uitingen die via Washroom Media worden gedeeld, zijn eenvoudig op afstand aan te passen’, zegt Remko Esser van Sanitisement. ‘Dit betekent dat een zeer nauwkeurige segmentatie op zowel locatie als tijdstip mogelijk is. Communicatiemiddelen kunnen dus per toiletruimte op maat gemaakt worden. Tevens kan de content zowel vooraf als realtime geplaatst worden, waardoor bedrijven en adverteerders eenvoudig en snel kunnen inspelen op veranderende omstandigheden.’
Sanitisement verwacht dat er begin mei 1.500 handdroogautomaten voorzien van een multimediascherm geplaatst zullen zijn bij verschillende bedrijven in Nederland.