Reputatie Philips lijkt onverwoestbaar

13-02-2015 (07:38) - Marketing

Philips heeft een nieuw ‘wereldrecord’ in handen nu het merk voor de achtste maal op rij de sterkte reputatie van Nederland heeft, zoals blijkt uit de jaarlijkse online studie van het Reputation Institute in samenwerking met het Rotterdam School of Management (RSM). 
 
In geen van de 32 landen waar het reputatieonderzoek wordt uitgevoerd wist een bedrijf zo lang de toppositie in de nemen als merk met de sterkste reputatie. De studie keek gedurende 2014 naar de reputaties van de 30 grootste Nederlandse bedrijven en vroeg het Nederlands publiek in welke mate zij de bedrijven vertrouwen en respecteren, en waarom een merk wordt bewonderd.
 
Innovatie, zijn relevante producten en diensten, de prettige werkomgeving en activiteiten op het gebied van verantwoord en transparant zaken doen en maatschappelijk ondernemen zijn de elementen die worden herkend en geprezen door de buitenwereld.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch