SCA-brand meer zichtbaar bij consument

23-07-2014 (07:58) - Marketing

Hygiëne- en bosproductenbedrijf SCA gaat haar portfolio van consumenten en B2B-merken wereldwijd ondersteunen met de corporate SCA-brand. 
 
In navolging van de introductie van het nieuwe en meer onderscheidende corporate SCA logo in maart 2013, beantwoordt SCA nu aan de voortdurend vraag van consumenten om inzicht te krijgen in de herkomst van de producten. De corporate brand wordt samen met de B-to-B en consumentenmerken gepositioneerd in alle categorieën en markten.
 
‘SCA is een bedrijf met een unieke erfenis en sterke consumenten en B-to-B merken die een verschil maken voor miljoenen mensen overal in de wereld. Verder wordt ons profiel bepaald door onze focus op duurzaamheid en visie op de toekomst. Door een prominente en zichtbare positie in te nemen in alle print- en tv-uitingen van onze merken, willen we het beeld versterken van SCA als een toonaangevend, wereldwijd hygiëne- en bosproductenbedrijf en als een solide en betrouwbaar merk’, vertelt Jan Johansson, President en CEO.
 

 


Bureaus

Media

Economisch