SNS zet brand journalist in

15-10-2014 (07:53) - Marketing

Interviewer Lars Sørensen gaat SNS voortaan bij de les houden en als spiegel fungeren via tweewekelijkse YouTube-video’s.
 
Sørensen belooft alle vragen te stellen die hij nodig vindt om de bank scherp en op koers te houden. Twee weken geleden kondigde SNS een nieuwe koers aan en stelde dat bankieren anders en ‘veel normaler’ kan.
 
‘We vinden het belangrijk dat we verantwoording af blijven leggen over de acties die we ondernemen om bankieren weer normaal te maken’, stelt Ton Timmerman, directeur SNS Klantenservice. ‘Lars krijgt de vrijheid om de vragen te stellen die bij klanten en in de publieke opinie leven. Hij gaat zijn vragen baseren op onderwerpen die binnenkomen bij SNS Klantenservice. Maar ook vragen die op sociale media en via de online SNS Klantcommunity worden gesteld zijn een bron. Hiermee geeft Lars als eerste invulling aan het begrip ‘Brand journalism’ in de Nederlandse financiële wereld.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch