Met Jägermeister naar Berlijn

27-09-2016 (12:43) - Marketing

Jägermeister lanceert in samenwerking met de Nederlandse graficus Zender een limited edition fles. Gezien de Duitse heritage van het kruidenlikeurmerk hebben de partijen zich laten inspireren door de hoofdstad Berlijn. Op het etiket zijn kenmerkende Berlijnse landmarks te zien. 
 
winactie
Tussen de verkrijgbare limited edition Jägermeister flessen zitten 56 (een directe verwijzing naar de 56 verschillende ingrediënten van Jägermeister) flessen verstopt die recht geven op een trip naar Berlijn. Verandert het woord ‘BERLIN’ op je fles duidelijk van kleur in de vriezer, dan win je een reis voor twee naar de Duitse hoofdstad. De limited edition Jägermeister fles is vanaf 26 september 2016 in beperkte oplage exclusief verkrijgbaar bij Gall & Gall.
 
Berlijn
Mirte Litjens, Brand Manager van Jägermeister licht toe: ‘Jägermeister is een uniek Duits merk. De inspiratie die wij vinden in Berlijn heeft Zender direct vertaald in een geweldig ontwerp voor deze limited edition. Door het aanbieden van 56 exclusieve trips naar Berlijn willen we de Jäger-liefhebbers even onderdompelen in de unieke Berlijnse scene.’
 
De nieuwe limited edition Jägermeister fles is exclusief en in beperkte oplage verkrijgbaar bij alle filialen en de webshop van Gall&Gall.
 

Bureaus

Media

Economisch