Ondernemers bundelen krachten tot BIZ Museum Quarter

29-09-2016 (10:51) - Marketing

Omdat mensen vaak alleen de bekende musea in Amsterdam bezoeken, hebben ondernemers hun krachten gebundeld met een nieuwe samenwerkingsvorm; BIZ (Bedrijven Investerings Zone) Museum Quarter. 
 
Woensdag 28 september wordt het eerste resultaat van deze samenwerking zichtbaar tijdens de lancering van het nieuwe Museum Quarter en de gebiedscampagne ‘Enrich Yourself’. Het doel is om bezoekers bewust te maken van al het moois dat zich naast de bekende musea in het museumkwartier bevindt. 
 
‘Doordat we op een nieuwe manier zijn gaan samenwerken, kunnen we de ervaring van onze bezoekers verrijken. We wijzen ze op de diversiteit in het gebied en zorgen ervoor dat ze worden verrast. Van Van Gogh naar Van Gils’. aldus Hugo de Lint, voorzitter BIZ Museum Quarter Amsterdam. 
 
Een vernieuwde website, een abri-campagne en routes door het gebied die continu veranderen. De zgn. MQ Walks zijn via de website, mobiel of plattegrond te bewandelen. Het campagnethema ‘Enrich Yourself’ komt ook tot uiting in welkomstborden, een speciale enrich- / fast-lane op de Van Baerlestraat en een XL hinkelbaan op de P.C. Hooftstraat om je winkelervaring te verrijken. 
 

Bureaus

Media

Economisch