Belang brancheorganisaties nog niet uitgespeeld

21-10-2014 (07:36) - Bureaus

Opdrachtgevers van de bureauwereld gaven jaren achtereen aan steeds minder belang te hechten aan het lidmaatschap van hun bureau van een  branche organisatie. Het tij heeft zich nog niet helemaal gekeerd, maar wèl gestabiliseerd, zo blijkt uit het resultaat van de 20ste editie van het Bureau Klanttevredenheidsonderzoek.
 
31 procent van de respondenten van het onderzoek geeft aan absoluut waarde te hechten aan het lidmaatschap van een van de  branche organisaties. 35 Procent zegt daar absoluut geen waarde aan te hechten. Een groeiende groep staat er ‘neutraal’ tegenover (31%) en slechts 3% zegt geen enkele mening te hebben over de rol van branche organisaties voor hen zelf of hun bureau.
 

Morgen op fonkonline meer insights over het Bureau Klanttevredenheidsonderzoek 2014 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch