Fusie Boondoggle en Havas

25-03-2015 (14:27) - Bureaus

Havas Worldwide en Boondoggle Amsterdam gaan samen. Per 1 april gaan de voormalige zusjes verder onder de naam Havas/Boondoggle Amsterdam. Het nieuwe bureau wordt een samenspel van de uitgesproken progressieve, digitale signatuur en start-up mentaliteit van Boondoggle en de brede merk- en TTL ervaring van Havas Worldwide.
 
'We bouwen met de fusie aan een agency met meer volume en zichtbaarheid. Havas/Boondoggle krijgt een stevige talent base en een breder klant portfolio, ondersteund door een sterk netwerk. De directe verbinding met Boondoggle Leuven zal daarnaast bijdragen aan meer flexibiliteit en een breder palet aan services', aldus Sander Tacx (CEO), die samen met Rob van Beek (Managing Partner), Remko Herremans (Head of Strategy) en de nieuwe creatieve directie het management van Havas/Boondoggle Amsterdam zullen vormen.
 
De fusie gaat samen met de aankondiging van een nieuwe creatieve directie. Bijna zeven jaar werkten Nils Taildeman en Menno Schipper bij DDB & Tribal aan merken, waarvan de laatste anderhalf jaar als creatief directeur. Een greep uit hun portfolio: InShared, Autodrop, Eneco, Grolsch, KLM, Ziggo, Centraal Beheer Achmea, Verbond van Verzekeraars en Chocomel.
 
Tacx: ‘De ambitie is en blijft om onderscheidend en relevant werk te ontwikkelen dat resultaat oplevert. De cultuur en mentaliteit van het bureau speelt daarbij een belangrijke rol: nuchter en op een vriendelijke manier confronterend. Met Nils, Menno, Remko, Rob en de rest van het team zijn we er klaar voor om vooral het werk voor ons te laten spreken.’
 
Havas/Boondoggle Amsterdam werkt onder andere voor: PSA Peugeot Citroën, Nutricia (Nutrilon), Heinz, Freo, Perfetti van Melle, KNVB, Rituals Cosmetics, Hoya, Iglo, Lely, Disneyland Parijs, Unibail Rodamco, PostNL, Paturain en Chateau d’Ax.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch