Blauw Gras aan de slag voor de Hartstichting

02-12-2020 (10:50) - Bureaus

Blauw Gras is voortaan verantwoordelijk voor de digitale campagnes van de Hartstichting. De samenwerking wordt begin volgend jaar afgetrapt met meerdere campagnes. Onder andere een nieuwe merkcampagne.

Dideke van Lieshout bij de Hartstichting kijkt uit naar de samenwerking. “Met een gedegen strategische aanpak en verfrissende creativiteit bewijst Blauw Gras veel expertise in huis te hebben. Dat geeft ons het vertrouwen om samen ons merk en onze digitale strategie verder te ontwikkelen. Bijkomend voordeel is dat we op deze manier gebruikmaken van de verschillende expertises binnen Ace, waar Blauw Gras onderdeel van is.’’

Erik Wiese, oprichter van Blauw Gras, kan niet wachten om voor de Hartstichting aan de slag te gaan: “De Hartstichting is een van de meest vooruitstrevende NGO’s van Nederland. De ambitie om de transitie te maken naar digital first onderstreept dit. Wij kunnen niet wachten om deze stap samen met de Hartstichting te gaan maken.”

 

 


Media

Marketing

Economisch