C2B wint pitch Kanzi

28-10-2020 (14:19) - Bureaus

 

Creative content agency C2B is het nieuwe digitale bureau van FruitMasters, voor het bekende appelmerk Kanzi in Nederland. C2B neemt zowel de social media content, de advertising flights en online ondersteuning van de op dit moment lopende hero campagne op zich. Deze laatste is bedacht en ontwikkeld door FruitMaster’s merk- en hero contentbureau Natwerk. Passend binnen de merkstrategie om de emotie ‘vijf minuten aan ontspanning’ te claimen, heeft Glen Faria het nummer ‘Vijf minuten vakantie’ uitgebracht.
 
Tim Meuleman, Managing Partner van C2B: “Kanzi is een merk waar je energie van krijgt. In de afgelopen jaren is er al een stevige marketingfundering gelegd. We kijken ernaar uit om met deze creatieve samenwerking een gevestigd merk als Kanzi online nog meer glans te geven. Kanzi is daarnaast een hele leuke toevoeging op een inmiddels brede groep vaste FMCG-klanten in de food branche.”
 
Helen Schoots, Brand Manager: “Kanzi heeft als doel gesteld om de awareness onder de appeleters nog verder te verhogen. Na een uitgebreide bureaupitch zijn we ervan overtuigd dat C2B het juiste digital agency is om ons te helpen met de volgende fase van het merk. Door de combinatie van hoge creativiteit & het sterke gevoel dat ze als partner met ons meedenken, hebben we veel vertrouwen in een prachtig seizoen.”
 

Media

Marketing

Economisch