CSU kiest voor LEWIS

20-08-2018 (12:03) - Bureaus

CSU, één van Nederlands’ grootste schoonmaakbedrijven, schakelt LEWIS in om zijn stem in maatschappelijke discussies te laten horen en zijn innovatieve dienstverlening te tonen. CSU hecht veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en wil zijn initiatieven op dit vlak met hulp van LEWIS breder uitdragen.


Met meerdere vestigingen en ruim 14.000 medewerkers behoort CSU tot de drie grootste schoonmaakbedrijven in Nederland. Het familiebedrijf zet zijn medewerkers centraal in de bedrijfsvoering. Onder het motto ‘Fris in je werk’ bevordert CSU met een totaalpakket aan initiatieven de duurzame inzetbaarheid van zijn mensen. Het bedrijf krijgt al jarenlang lof voor het goed werkgeverschap en de ontwikkelde initiatieven. Zo is CSU in de afgelopen vijf jaar uitgeroepen tot gecertificeerd Top Employer Nederland en won het dit jaar de Business Improvement Award.


Via diverse PR- en contentactiviteiten helpt LEWIS bij het verder versterken van het merk CSU. Belangrijke doelstelling is het genereren van aandacht voor CSU’s maatschappelijke betrokkenheid en innovatieve dienstverlening.


De eerste campagne waar CSU en LEWIS samen aan werken is de Nationale MeewerkWeek.


Media

Marketing

Economisch