Daikin zet digitale transformatie in met The Valley

30-08-2021 (09:40) - Bureaus

Daikin heeft al bijna 100 jaar ervaring op het gebied van in-huis klimaatbeheersing. Bij het Nederlandse publiek heeft Daikin de afgelopen jaren aan bekendheid gewonnen als sponsor van schaatsbond KNSB.
 
Edwin Hoogerwerf, Managing Director Daikin Nederland: "Daikin richt zich van oudsher voornamelijk op de zakelijke markt, maar inmiddels hebben we ingezet op een forse groei in de consumentenmarkt. Daartoe heeft Daikin Nederland de handen ineengeslagen met The Valley, die mij wisten te overtuigen met sterke soortgelijke cases. Het bureau gaat de digitale transformatie strategisch en operationeel begeleiden. Ik kijk uit naar de samenwerking."
 
De samenwerking is inmiddels gestart. Het doel is om nog dit jaar een groot deel van die digitale klantreis te transformeren en complexe materie geschikt te maken voor de consumentenmarkt. Daarnaast zijn er diverse plannen om de exposure van Daikin onder de consumentendoelgroep verder te vergroten.

 


Media

Marketing

Economisch